t9 international

לקבלת מחירים ורכישה ניתן לפנות לנציג מכירות 09-773-0200 או במייל דרך ה- info@T9design.co.il
 
 
  • לצפייה במוצרים
  
הודעות
דרושים מדגמים/תופרים עם ידע בתחום טקסטיל בטחוני 
הוצאת גזרות/ תפירת מודלים/תכנון.
למתאימים תנאים טובים
לפרטים : 0508310676

כתבות אחרונות
מנשא צלפים חדש מנשא צלפים חדש
מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design
ווסט לוחם רב תכליתי ווסט לוחם רב תכליתי
כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו
T9design בשיתוף עם חברת MTACS
תיק לשליפה מהירה
קניה מאובטחת באמצעות PAYPAL
עקבו אחרינו ב Instagram

מיגון אישי - חשוב שתדע

מיגון אישי - חשוב שתדע
 
כחיילים ואנשי ביטחון הנתקלים באיומים שונים על חיינו בבט"ש ובשדה הקרב, אנו ממגנים את עצמנו בדרכים שונות על מנת להפחית את הסיכוי להיפגע למינימום. המיגון הנפוץ ביותר הוא המיגון האישי הבא לידי ביטוי בצורת אפוד מיגון וקסדה.
 
לאפוד המיגון מספר תצורות, ומספר רמות הגנה מהאיומים השונים. בצה"ל התפיסה כיום היא למגן מקסימום שטח גוף של הלוחם ברמת המיגון התואמת את האיומים בשטח. כך נולד אפוד ה"חשמונאי". אפוד חשמונאי מכיל שתי פלטות צורתיות המכסות שטח נרחב של פלג הגוף העליון, ע"מ למקסם את כיסוי המיגון של הלוחם. לעומת תפיסת צה"ל, התפיסה הרווחת היא לאפשר גמישות ונוחות ללוחם על חשבון שטח המיגון. בשיטה זו ממגנים את כל פלג הגוף העליון במיגון גמיש העשוי מקוולר / גולדפלקס / גולדפילד, ברמת מיגון שלIIIA*(ע"פ תקן NIJ) ועל האזורים החיוניים מגינה פלטת מיגון קשיחה העשויה מפוליאתילן / קרמיקה בגיבוי / בורון קרביד. כמו המיגון הרך אף את רמת פלטות המיגון הקשיחות, רוב העולם מודד ע"פ התקן האמריקאי בינלאומי NIJ.
 
על מנת להתאים את האפוד המתאים לך ולאופי הפעילות שלך בצורה הטובה ביותר, עליך להגדיר את רמת האיום. כשבוחנים את רמת האיום יש להתחשב בשני גורמים עיקריים:
כלי הנשק הנמצאים בשימוש ע"י האויב.
סוג התחמושת המצוי בגזרה (סוג ליבה, ח"ש, קוטר, מהירות לוע).
 
בבחירת אפוד המיגון, התואם את רמת האיום יש לוודא כי לספק יש תעודות ממעבדת ירי בינלאומית מוכרת. הפתרון הזול במחיר יכול לעלות עשות מונים יותר מפגיעת כדור / רסיס שלא יבלם. ספקים ומשווקים רבים מוכרים אפודים ברמה ירודה אשר מסכנת את חיי הלוחם. 
 
אצלנו ב T9 ניתן לייצר אפודי מיגון בכל רמות המיגון הקיימת בשוק, תוך התאמת האבזור החיצוני של הווסט לצורך הספציפי של המשתמש הסופי. ב T9 שמים דגש קודם כל על הביטחון של הלוחם.
 
לבדיקת הפתרון האידיאלי עבורך, אנא צור קשר דרך אתר האינטרנט שלנו www.T9design.co.il