t9 international

לקבלת מחירים ורכישה ניתן לפנות לנציג מכירות 09-773-0200 או במייל דרך ה- info@T9design.co.il
 
 
  • לצפייה במוצרים
  
הודעות
דרושים מדגמים/תופרים עם ידע בתחום טקסטיל בטחוני 
הוצאת גזרות/ תפירת מודלים/תכנון.
למתאימים תנאים טובים
לפרטים : 0508310676

כתבות אחרונות
מנשא צלפים חדש מנשא צלפים חדש
מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design
ווסט לוחם רב תכליתי ווסט לוחם רב תכליתי
כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו
T9design בשיתוף עם חברת MTACS
תיק לשליפה מהירה
קניה מאובטחת באמצעות PAYPAL
עקבו אחרינו ב Instagram

ווסט לוחם רב תכליתי

ווסט לוחם רב תכליתי

עיצוב חדשני פורץ דרך מביתT9design בציוד לחימה האישי.
הווסט, ומערכת ציוד הלחימה האישי שפותחה בעקבותיו, נועד לתת מענה לחייל בכלל והצה"לי בפרט, בריבוי מתארי הלחימה השונים והמגוונים שהחייל צריך להתמודד איתם היום.

הלוחם מודע שלכל תרחיש מתאר לחימה יש להצטייד בציוד שמותאם למשימה, למשל, מתאר לחימה בט"ש, האומר להסתובב עם ציוד לחימה מינימאלי והוספת מיגון שהינו פלטות קרמיות, ומנגד בלחימה כוללת החייל לוקח ציוד לחימה מלא אך מסתובב ללא מיגון אלא במקרים מסוימים רק מיגון רך, ובנוסף מתאים לבוחן מסלול ואימוני הלחימה השונים.

ווסט לוחם רב תכליתי, נותן את הפיתרון הכי מתאים ללחימה המשתנה,מתוך הבנה כי סוגי הלחימה משתנים בהתאם לאיום, ובנוסף לכך הינו קל יחסית למוצרים השונים בשוק.
הווסט יודע לתפקד בתור "ווסט לוחם" רגיל הנפתח ממרכזו וכך הלבישה והורדתו נוחה למשתמש. בנוסף, ניתן לחבר פלטות קרמיות למיגון וכך נהפך ל"קרמון" ללחימה בבט"ש.

בשני המצבים, הווסט מצוי בגזרה נוחה, קלה, וקטנה יחסית הניתן ללבושו והורדתו במהירות ובנוחות המקסימאלית וללא עזרה חיצונית. הווסט פותח ב T9design תוך כדי בדיקות שטח שכללו את כלל גזרות הלחימה והאימונים הצה"לים לבדיקת נוחות המשתמש (הלוחם) ואופן שימושו בלחימה, ואף נבדקה נוחות מבצעית ממושכת ואפקטיביות בלחימה.

הווסט פותח במיוחד ללוחם מפקד שבמרכזו יש ציוד לחימה מינימאלי חובה ואין יכולת להזיז אותו, לכן אין הלוחם יכול לשכוח לא לשים את ציוד החובה שכולל: 6 מחסניות, 4 פלאור (סטיקלייט), 2 אזיקונים, רשמ"צ, סכין, תחבושת אישית, חוסם עורקים והתקן למשקפת אמר"ל.  וכך גם להפחית במשקל שהתקנים מודולארים מוסיפים לו. כך גם ניתן להוסיף בעת הצורף אשפות נוספות, למשל, אשפת "מפקד", אשפה נוספת למחסניות, אשפת רימון עשן הלם, אשפה לקשר וכיו"ב.

בנוסף לציוד החובה של כל לוחם, ניתן להוסיף אשפות מכל סוג בשני הצדדים ובגב הווסט וכך להוסיף ציוד הנצרך לאותו מתאר, או לחילופין להסתפק בציוד המינימאלי וכן להשאיר את הווסט קל וללא נפח מיותר.

גב הלוחם בווסט ניתן להשאירו "גב חלק" וכך ששמים תיק תרמילאים (תיק לואו) אין חציצה בין גב הלוחם למערכת גב התיק וכך נשארת אפקטיביות מלאה של מערכת התיק. ניתן גם לאבזר הגב באשפות ייעודיות מודולאריות לצורך מבצעי בתנועה ללא תיק, או לחילופין, להוסיף "תיק תד"ל משופר" שגם הוא פותח במיוחד לתת מענה זהה לווסט ובנוסף לווסט, המאפשר להשתמש בו בתור תיק עצמאי עם מערכת גב או לחילופין לחבר אותו לווסט בשיטות מודולאריות שונות, האחת לחיבור ופירוק מהיר על בסיס צמדנים וקליפסים, והשנייה לחיבור נוח ומושלם לווסט בשיטת ה M.O.L.L.E האמריקאית.

T9design מבינה את הצרכים מהשטח ומנסה להתאים את הציוד הכי טוב ללוחם בזמן נתון תוך הבנה מקצועית ונסיון מבצעי אנו מסוגלים לתת מענה הקפי.