t9 international

לקבלת מחירים ורכישה ניתן לפנות לנציג מכירות 09-773-0200 או במייל דרך ה- info@T9design.co.il
 
 
  • לצפייה במוצרים
  
הודעות
דרושים מדגמים/תופרים עם ידע בתחום טקסטיל בטחוני 
הוצאת גזרות/ תפירת מודלים/תכנון.
למתאימים תנאים טובים
לפרטים : 0508310676

כתבות אחרונות
מנשא צלפים חדש מנשא צלפים חדש
מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design
ווסט לוחם רב תכליתי ווסט לוחם רב תכליתי
כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו
T9design בשיתוף עם חברת MTACS
תיק לשליפה מהירה
קניה מאובטחת באמצעות PAYPAL
עקבו אחרינו ב Instagram

מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design

מנשא פראמדיק ייחודי לדרג הטקטי.

חברת T9Design פיתחה מנשא חדש וייחודי לפראמדיק שבדרג הטקטי, בפעילות צבאית, בחילוץ, וטיפול בארועים אזרחיים.
המנשא פותח לאחר תחקיר גדול ומקיף על הצרכים הייחודיים של החובשים, פראמדיקים, והרופאים בדרג הטקטי והינו מותאם לשימוש נוח ולפי שיטות הטיפול הנהוגות היום בדרגים המבצעיים, בין אם בצבא, אזרחות וחילוץ, וכך מאפשר טיפול מהיר ונכון ללא צורך בחשיבה מיותרת בחיפוש הציוד הנצרך.

למנשא יש מערכת גב איכותית הדואגת להעברת העומס במשקל ישירות לרגליים תוך כדי גמישות ויכולת תזוזה מהירה.
חברת T9Design הכניסה את השיטות הטיפול הנהוגות היום בטיפול בפצועים בדרג הטקטי כך שיש ערכות טראומה וחבישה, שפותחו במיוחד ע"י חברת 
T9Design ,הניתנות לשליפה מהירה מהמנשא, כך ניתנת גמישות העבודה בשטח.
בנוסף לערכות הטראומה ניתן גם לשלוף את התא התחתון מהמנשא ולהתחבר לווסט לחימה ציוד חילוץ והצלה ע"י אבזמים ייעודיים, התא הנו ייעודי לטיפול בנפגעי איבוד הכרה, התא מחולק בחלק מרכזי גדול הנפתח במלואו ויש בו ערכת הנשמה מלאה בנוסף לאביזרי חבישה וקיבוע מינימליסטיים העוזרים בטיפול הנפגע, החלק המרכזי מחולק לשני איזורים ע"י תאי רשת הנוחים לשליפה מהירה של הציוד ובו זמנית לא נותנים לציוד לעוף ממקומו והציוד הנצרך מסודר בערכות בתוכן. החלק החינו הינם שני תאים שניתן להכנס בהם ציוד חבישה כללי לטיפול כללי, וכך גם ניתן לעבוד עם התא כחלק עצמאי בשטח ללא המנשא.

 
התיק המרכזי ניתן לפתיחה מהירה, חלקה, נוחה ומלאה לשימוש בכלל הציוד בעת הצורך. פנים התיק מחולק לתאי רשת גדולים ונוחים המאפשרים שליפת ערכות הציוד לטיפול בנפגע בצורה מהירה ויעילה כאחד. בנוסף יש על דופן הפנימי ערכות ייעודיות הניתנות לתיפעול על גבי התיק או לחילופין לשליפה מהירה וקיבוען על אלונקה, מטפל, מטופל ע"י שאקל תפיסה לנוחות עבודה וטיפול.

מחוץ לתיק ישנם שני תאים אורכיים לציוד תרופות וחבישה מינימאלי לטיפול בפצעים שטחיים או מיידיים. ביניהם פס לשאקלי טיפוס או טפיסת ציוד נוסף. ומצידי התיק ישנם תאי רשת לציוד חיצוני נוסף, בנדולרה (ערכה) לעירוי נוזלים או בקבוקי מים.
מנשא הפראמדיק נותן מענה מלא לכלל הצרכים הרפואיים שהפראמדיק ייתקל בהם בשטח האזרחי והצבאי, בחילוץ או בטיפול מיידי בשטח פתוח או האורבני תוך נוחות תנועה, נוחות תפעול, וייעילות טיפול.