t9 international

לקבלת מחירים ורכישה ניתן לפנות לנציג מכירות 09-773-0200 או במייל דרך ה- info@T9design.co.il
 
 
  • לצפייה במוצרים
  
הודעות
דרושים מדגמים/תופרים עם ידע בתחום טקסטיל בטחוני 
הוצאת גזרות/ תפירת מודלים/תכנון.
למתאימים תנאים טובים
לפרטים : 0508310676

כתבות אחרונות
מנשא צלפים חדש מנשא צלפים חדש
מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design
ווסט לוחם רב תכליתי ווסט לוחם רב תכליתי
כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו
T9design בשיתוף עם חברת MTACS
תיק לשליפה מהירה
קניה מאובטחת באמצעות PAYPAL
עקבו אחרינו ב Instagram

כתבות


מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design
חברת T9Design פיתחה מנשא חדש וייחודי לפראמדיק שבדרג הטקטי, בפעילות צבאית, בחילוץ, וטיפול בארועים אזרחיים. המנשא פותח לאחר תחקיר גדול ומקיף על הצרכים הייחודיים של החובשים, פראמדיקים, והרופאים בדרג הטקטי והינו מותאם לשימוש נוח ולפי שיטות הטיפול הנהוגות היום בדרגים המבצעיים, בין אם בצבא, אזרחות וחילוץ, וכך מאפשר טיפול מהיר ונכון ללא צורך בחשיבה מיותרת בחיפוש הציוד הנצרך.

ווסט לוחם רב תכליתי ווסט לוחם רב תכליתי
עיצוב חדשני פורץ דרך מביתT9design בציוד לחימה האישי. הווסט, ומערכת ציוד הלחימה האישי שפותחה בעקבותיו, נועד לתת מענה לחייל בכלל והצה"לי בפרט, בריבוי מתארי הלחימה השונים והמגוונים שהחייל צריך להתמודד איתם היום.

כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו
כיסוי קסדה ייחודי שפותח בחברת T9design, המאפשר הגנה יחסית לראשו של החייל מקרינת הרדיו בסביבה רוויית קרינה בשטח הלחימה ושעל גבו.

אפודים ישראלים באזרבייג'ן אפודים ישראלים באזרבייג'ן

מנשא צלפים חדש מנשא צלפים חדש
ידיעה שפורסמה במגזין ISRAEL DEFENCE

הסוואה - לא רואים בעיינים הסוואה - לא רואים בעיינים
הסוואה היא שיטה לגרום לדבר מה להיטמע בשטח מבחינה חזותית ולעתים גם מבחינה אקוסטית או טרמית, דוגמא לשימוש ההסוואה בטבע, היא הזיקית המשנה את הצבע שלה בהתאמה לצבע המשטח שעליו היא דורכת.

מיגון אישי - חשוב שתדע מיגון אישי - חשוב שתדע
חיילים ואנשי ביטחון הנתקלים באיומים שונים על חיינו בבט"ש ובשדה הקרב, אנו ממגנים את עצמנו בדרכים שונות על מנת להפחית את הסיכוי להיפגע למינימום. המיגון הנפוץ ביותר הוא המיגון האישי הבא לידי ביטוי בצורת אפוד מיגון וקסדה.

תופר לפי מידות היחידות תופר לפי מידות היחידות
כתבה שפורסמה במגזין של "קליבר קרבי"

משקלים כבדים, קטן עלינו.. משקלים כבדים, קטן עלינו..
משקלים כבדים, קטן עלינו.. סחיבת משקלים כבדים היא דבר נפוץ בצבא ואף הכרחי . כלוחמים יש לנו נטייה לחשוב כי אנחנו יכולים לספוג הכל, ובמיוחד להעמיס על הגב. כאשר לפעמים אנחנו לא מודעים לנזקים שאנו עושים לעצמנו בטווח הרחוק. החוק הצהל"י מגדיר בפרוש כי אין להעמיס על החייל יותר מ – 40 אחוז ממשקל גופו. לפי נתון זה רובנו לא היינו סוחבים את מה שאנחנו סוחבים כיום. מעבר למשקל הגבוהה מרבית הציוד לא יושב בצורה נכונה על הגוף מה שמקשה עוד יותר לסחיבה ואף גורם ל

סחיבה נכונה סחיבה נכונה
החוק הצהל"י היבש מגדיר כי – אין על החייל לסחוב יותר מ 40 אחוז ממשקל גופו. בפועל הדבר לא מתקיים וחיילים נאלצים לסחוב משקלים גבוהים יותר למרחקים גדולים יותר. בעזרת ציוד סחיבה נכונה אפשר להקל על החיילים ולצמצם את הנזקים הפיזיים (בד"כ ארוכי טווח) שנגרמים כתוצאה מציוד לקוי ולא מתאים למשקלים ולציוד הקיים.

12