t9 international

לקבלת מחירים ורכישה ניתן לפנות לנציג מכירות 09-773-0200 או במייל דרך ה- info@T9design.co.il
 
 
  • לצפייה במוצרים
  
הודעות
דרושים מדגמים/תופרים עם ידע בתחום טקסטיל בטחוני 
הוצאת גזרות/ תפירת מודלים/תכנון.
למתאימים תנאים טובים
לפרטים : 0508310676

כתבות אחרונות
מנשא צלפים חדש מנשא צלפים חדש
מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design מנשא פראמדיק חדש לחברת T9design
ווסט לוחם רב תכליתי ווסט לוחם רב תכליתי
כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו
T9design בשיתוף עם חברת MTACS
תיק לשליפה מהירה
קניה מאובטחת באמצעות PAYPAL
עקבו אחרינו ב Instagram

כיסוי קסדה מגן מקרינת רדיו ומיקרו

כיסוי קסדה המגן מקרינת רדיו ומיקרו

כיסוי קסדה ייחודי שפותח בחברת T9design, המאפשר הגנה יחסית לראשו של החייל מקרינת הרדיו בסביבה רוויית קרינה בשטח הלחימה ושעל גבו.
חברת T9, המתמחה בפיתוח ועיצוב ציוד לחימה מטקסטיל המשלב בתוכו חומרים וטקסטורות שונות לעצימות נמוכה (הסוואה) פיזית, אופטית וטרמית. בנוסף לכך החברה גם משלבת פיתוחים של חומרים מרוכבים ומתכתיים המאפשרים גיוון רחב של מוצרים המותאמים ללחימה העכשיות והמגוונת שיש היום ובעתיד. חברת 
T9design גם מאפשרת תפירה אישית וכך התיאום בין המוצר ללקוח הינו אופטימאלי לשיטה (תו"ל) ומיקום הלחימה של הלוחם.
הקרינה האלקטרומגנטית שפולטים מכשירי הרדיו הבטחוניים היא אחת הסוגיות היותר מודחקות על הציר שבין סביבה, בריאות ואורח החיים המודרני. את הקרינה לא רואים, לא שומעים ולא מריחים - אבל היא שם. וככל ששדה הלחימה מתוקשר יותר, כך עולים היקפי הקרינה שאנחנו נחשפים אליהם במשך שעות ארוכות ביום.
כל חייל ואדם יודע שאנו חיים כיום בסביבה שוררת ריבוי אנטנות סלולריות וקרינת רדיו ממכשירי קשר אזרחיים ובטחונים וכך אנו חשופים יותר לקרינה היום. בעת לחימה ישנם ריבוי קשר רדיו וסלולר מפאת שליטה בשטח הלחימה, בין מפקדים בכירים ובין חיילים בשטח, ובנוסף לכך יש את התדרים שהאויב גם משתמש בהם, בין אם קשר עם כוחותיו ובין אם לחסום את כוחותינו. כיום אפשרי לראות אנטנה כמעט על כל גב של מפקד, רכב, וחדר פיקוד ואף לרוב יותר מאנטנה אחת, כך שאומנם לא רואים את הקרינה פיזית או מרגישים אותה במיידי, אך באמת אפשר לראות שהסכנה מוחשית.
כל אחד ואחת מאיתנו היו רוצים להפחית ככל האפשר את סיכון היתר מהקרינה של ציוד התקשורת הרבוי שנמצא ברשותינו לעבר המוח שהינו ידוע כאיבר בעל רגישות יתר לקרינה, יש למעט ככל האפשר מלחשפו לקרינה בכלל, ולקרינה חזקה בפרט. קרינה חזקה נובעת בד"כ ממכשיר שברגע השידור הינו קרוב לחייל בין אם על גבו, לידו וברכב או מבנה שבקרבתו, ולשם כך פותחה בחברתנו כיסוי הקסדה שמאפשר הפחתה של הקרינה למוח.
הכיסוי עצמו פותח לשטח הלחימה הרחב שנמצא היום הלוחם הישראלי, בשטח מדברי וכן ניתן להסבו לשטח יערי במהירות, עם טקסטורת הצבאים הכי חדשה שיש היום בתחום ההסוואה הכללית ונרשמה עליה פטנט רשום. הבדים החיצוניים עשויים מבד ה"קורדורה 500D" לפי תקן צבאי עולמי וצה"לי שהינו חזק מאוד, גמיש וקל ביחסיות לבדים האחרים שיש היום. בנוסף לכך משולב בכיסוי בד המצופה 100% ניקל המונע העברת גלי רדיו ומיקרו דרכו. כך מתאפשר כיסוי הקסדה גם להסוואת הלוחם בשטח פתוח ביער ובמדבר וגם להגן על המוח מקרינת הרדיו והסלולר הרבוייה בשטח הלחימה העכשווי.
חברת 
T9design חושבת על העתיד ולכן חושבת לפתח בין שלל מוצריה ללחימה, ביגוד מלא  המגן מפני קרינת הרדיו והמיקרו ללוחם בלוחמה אלקטרונית ששם הספקי השידור הגבוהים וריבוי המשדרים שנמצאים בקרבת הלוחמים. וכך הימנע הלוחם מריבוי קרינה לגופו כמו שנלחמים כיום וכך יפחתו הסכנות הגלומות מהקרינה המרובה בשעת הלחימה.

למידע נוסף על המוצר ניתן ליצור קשר:
Info@T9design.co.il
09-7730200